.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیش‌بینی زمستان سرد برای سال 90

مدیرعامل شرکت ملی گاز با اعلام اینکه طبق پیش بینی سازمان هواشناسی، زمستان سردی را در پیش خواهیم داشت، افزایش تولید گاز در زمستان سال ۹۰ را منتفی دانست و گفت: قطر در حال حاضر ۲.۵ برابر ایران از گاز پارس جنوبی برداشت می کند.

جواد اوجی از سرمایه گذاری ۳۵ میلیارد دلاری ظرف ۵ سال آینده در صنعت گاز کشور خبر داد و افزود: با همت و تلاش پرسنل صنعت گاز کشور انشاء ا... ظرف ۲ الی ۳ سال آینده ظرفیت تولید گاز کشور ۲.۵ برابر افزایش می یابد.
وی در سومین همایش آثار برتر سیستم پیشنهادات گفت: امروز بحث مدیریت مشارکتی و استفاده از سیستم پیشنهادها به ضرورتی اجتناب ناپذیر در هر سازمان تبدیل شده است.
اوجی دریافت بیش از ۲۰ هزار پیشنهاد در صنعت گاز و اجرایی شدن بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ پیشنهاد طی سال ۸۹ را از موفقیت های نظام مشارکت و پیشنهادات صنعت گاز برشمرد و افزود: این بسیار مهم است که یک سازمان برای پرسنل خود ارزش قائل باشد و مدیران در تصمیم گیری های خود کارمندان را نیز مشارکت دهند.
وی بر استفاده از تفکرات، ایده ها و اندیشه های تمامی همکاران در تصمیم گیری های سازمان تأکید کرد و افزود: استفاده از ایده ها و پیشنهادات همکاران علاوه بر اینکه می تواند یک سازمان را به سازمانی پویا تبدیل نماید، برای آن سازمان صرفه جویی اقتصادی نیز بهمراه خواهد داشت.
مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در سال جاری طبق پیش بینی سازمان هواشناسی، زمستان سردی را در پیش خواهیم داشت خاطر نشان نمود: با توجه به اینکه احتمالا در زمستان امسال میزان تولید گاز اضافه نخواهد شد، بنابراین امیدواریم با همت و تلاش پرسنل کوشای صنعت گاز و همکاری هموطنان گرامی در خصوص مصرف بهینه گاز بتوانیم کارنامه درخشانی را ثبت نمائیم.
اوجی با اشاره به اینکه طی سال گذشته قرارداد تمامی فازهای پارس جنوبی با پیمانکاران توانمند داخلی منعقد شد، ابراز امیدواری نمود: با اتمام سریع این فازها شاهد درآمد سالانه بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار برای میهن عزیزمان خواهیم بود. وی با اشاره به اینکه طی ۲ الی ۳ سال آینده تولید گاز کشور به ۲.۵ برابر میزان کنونی آن خواهد رسید اظهار داشت: پیش بینی شده است تا پایان برنامه پنجم توسعه میزان سرمایه گذاری در صنعت گاز کشور به ۳۵ میلیارد دلار برسد.
اوجی در خاتمه با اشاره به روند بسیار مطلوب انجام تعمیرات اساسی در پالایشگاه و مناطق عملیاتی انتقال گاز، از آمادگی ۱۰۰ درصدی این شرکت برای ورود به فصل زمستان خبر داد.

* ۲۳ هزار میلیارد تومان؛ حجم سرمایه گذاری شرکت ملی گاز ایران طی ۳ الی ۴ سال آینده

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران همچنین، حجم تعهدات سرمایه گذاری این شرکت را ظرف سه الی چهار سال آینده، ۲۳ هزار میلیارد تومان اعلام نمود و افزود: ان شاا... با تلاش همه همکاران صنعت گاز کشور بتوانیم حجم فرآورش گاز را در کشور به ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون متر مکعب در روز افزایش دهیم.
جواد اوجی در مراسم تجلیل از بازنشستگان و کارمندان نمونه این شرکت، با بیان اینکه امروز کارکنان فعال در صنعت گاز کشور مصداق واقعی خدمتگذاری هستند، اظهار داشت: خوشبختانه، با تلاش شبانه روزی همکارانمان در سراسر کشور، سال گذشته را بدون هیچگونه قطعی و افت فشار گاز و بدون محدودیتی برای گازرسانی به صنایع پشت سر گذاردیم.
مهندس اوجی در ادامه به اهمیت برداشت گاز از میدان مشترک پارس جنوبی اشاره کرد و افزود: در حال حاضر کشور رقیب ما در حوزه پارس جنوبی نزدیک به ۲.۵برابر بیش از ایران از این میدان مشترک گاز برداشت می کند.
وی تصریح نمود: چنانچه روزانه از هر فاز پارس جنوبی ۲۵ میلیون متر مکعب گاز و ۴۰ هزار بشکه میعانات گازی برداشت شود با بهره برداری از تمامی فازهای پارس جنوبی سالانه ۱۰۰ میلیارد دلار درامد عاید کشور خواهد شد.
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال جهاد اقتصادی گفت: امسال نیز با تلاشی مضاعف در راستای تحقق این هدف باید گام برداریم تا بتوانیم هر چه سریعتر فازهای باقیمانده پارس جنوبی را تکمیل و حجم تولید گاز در کشور را افزایش دهیم.
وی در خاتمه با بیان اینکه هر فاز پارس جنوبی ۱۴ میلیارد دلار درامدزایی به همراه دارد، خاطرنشان کرد: شرکت ملی گاز ایران متعهد است ظرف سه الی چهار سال آینده، ۲۳ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری نماید و حجم تولید گاز را به میلیارد و ۲۰۰ میلیون متر مکعب در روز افزایش دهد./الف


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.048 seconds.